Monday, 30 July 2012

Sedih . :'(

Hello readers , how are you ? Fine ? Ehh , asssalammualaikum sayang semua . ♥ Rindu korang semua , rindu kita tak ? Hehe . :-D Okey , berbalik ke tajuk diatas . Hari-hari aku sentiasa happy tapi sebaliknya , ada terselit kesedihan yang melampau . Btw , sebelum tu , semalam cukup satu bulan aku dengan Mr. Q tapi tinggal kenangan jee . :'(

Okey , patah balik kat tajuk tadi .

Tak sangka dalam bulan puasa nih , Allah menduga hambanya dengan macam-macam dugaan . Macam aku . Aku di duga dengan dia yang sekelas dengan aku . Hari-hari aku menghadap muka dia , muka orang/insan yang tak pernah sayangkan  aku . Ya Allah , kenapa sampai macam nih kau menduga aku ? Banyak lagi cara lain yang kau boleh duga Ya Allah . Okey Suhana , sabar k ? :')

Hari-hari dia menduga aku , hari-hari tengok dia mesra dengan perempuan lain . Dengan aku dulu , tak macam tu pun . :'( Sekarang , dengan perempuan lain dah pandai berkepit tangan nertepuk tampar jee . Eiii , sakitnya hati aku tengok . Sayang , kau nak mengada dengan perempuan lain boleh tapi jangan depan aku . Sumpahh sakit hati aku .

Aku ingat lagi kata kau , aku lah perempuan pertama yang sayang kat kau . Ya Allah , mase tu terharu aku dengar k ? Serious terharu gila tapi tiba-tiba cerita nih bertukar . Tiba-tiba kau tak kenal awek kau , sampai kau boleh menggedik dengan perempuan lain sedangkan mase tu kau tengah kaple dengan  aku .

Sudah lah , sakit hati plus menangis aku cerita pasal kau . Cukup sampai sini jee . Aku harap kau bahagia dengan dia , aku doakan kebahagia kau . Okey .

Mereka sweet kan ? :')
Mulai sekarang , aku lepaskan kau Mr. Q . Walaupun berat hati nih nak lepaskan kau , tapi terpaksa . Akhir kata dari aku , aku sayangkan kau . Walauapepun tetap sayangkan kau . Sejujurnya , memang tak nak lepaskan kau sayang . Harap ,satu hari nanti kau akan jadi milik aku jugak . Mr. Q , jage diri k ? Iloveyousofuckingdamnedmuch ! :')

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.