Tuesday, 3 July 2012

Kawan Baik . ♥

Hello readers,how are you? Fine? Ehh,asssalammualaikum sayang semua. ♥ Rindu korang semua,rindu kita tak? Hehe . :-D See title kat atas? Okey,selama nih kita tak pernah cerita kat korang pasal kawan kita.Now kita nak cerita. :-)

Hidayah ♥
Comelkan yang kat atas nih? Okey dia kawan baik kita sehidup semati,kita sayang dia sangat-sangat.Kitaorang selalu bersama ke mana pun.Dah dekat setahun lebih aku kawan dengan dia,dia memang kawan terbaik lah. :') ♥

Izhar & Asyraf Iqmal
Hensem tak mamat yang kat atas nih? Haa,mereka kawan baik kita jugak.Kitaorang selalu gelak ketawa,gaduh,gurau manja bagai bersama.Sekali pandang macam pakwe,dua kali pandang kita orang nih kawan je.Okey,kita anggap diaorang nih macam abang adik kita je.Tak lebih,tak kurang pun. :')

Hidayah & Hafizuddin
Haa,mereka nampak macam kapelkan? Tapi mereka tak kapel pun,kitaorang kawan rapat.Ape-ape hal kitaorang kongsi same. :')

Shazali & Suhana
Yang pakai spect tu,haa tu budak kuat perasan. -.- Walaupun perangai dia macam ape,kitaorang tetap kawan.Nampak je macam tu tapi awek keliling pinggang,haha. :-D Tak lah,dia nih setia orangnya. :') Tapi bukan aku awek dia,jangan salah sangka.

Hafizuddin & Qhasfullah
Yang pakai spect tu kawan,sebelah pakai spect tu pakwe kita.Hensem tak? ;-) Okey dia tak sehensem pakwe korang kan? Kita sayang dia, >.< hahaha.

Yeahh,itulah kitaorang. :-) Sorry korang kalau gambar yang aku editkan nih buruk tapi aku ikhlas buat kan.Kbye, ♥


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.