Sunday, 24 June 2012

Sadly Stories.

Hello readers,how are you? Fine? Ehh,asssalammualaikum sayang semua. ♥ Rindu korang semua,rindu kita tak? Petang nih nak cerita pasal tajuk kat atas tu.

Okey sebenarnya mood hari nih tak berapa okey sebab tadi excident,ahh sakitnya.Okey,abaikan pasal tu.Meh nak cerita nih.Hati kita nih sebernarnya dah banyak sakit,banyak sangat tapi kita masih boleh besabar sebab aku sayang dia.

Awak,awak yang disana tu.Kita nak cakap yang kita sayang kat awak sangat-sangat.Maafkan kita kalau kita nih melampau tapi serious kita cakap yang kita dah tak boleh nak lepaskan awak,biarpun kita nih jauh beza,biarpun awak ade yang empunya tapi hati kita tetap kat awak. ♥

Awak,kenapa awak dah lain sekarang? Kita dah jarang mesej lah,em saya tau awak busykan? Awak tak de mase nak mesej kita dah.Ye awak,kita faham keadaan awak,kita faham sangat-sangat.Tapi awak,kita memang rindu kat awak 24 jam + 7 hari + 1 bulan + 365 hari + setiap mase tau rindu kat awak.Serious kita cakap,kita tak boleh hidup jauh dari awak.Kita tak sanggup nak berpisah dengan awak.Awak jangan tinggalkan kita tau? Iloveyou ♥

Awak,awak ingat tak janji kita? Ingat tak? Kita dah janjikan macam-macam kan? Semuanya dah ditunaikan kan? Kita harap hubungan nih kekal. ♥ Awak kita yang punya! -FULLSTOP-

Okey korang semua,puas dah menulis sambil menangis.Nanti kita tulis cerita lagi ye? Kbye ♥ :'*

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.