Friday 6 April 2012

Saddly Stories ♥

Hello readers,how are you? Fine? Ehh,asssalammualaikum sayang semua. ♥ :-) Rindu korang semua,rindu kita tak? :-D Hee~ Okey kali nih nak post pasal my sweetheart,kenal kan? Tak kenal? See left on this blog. ♥ Auwww,serious sayang dia sesangat tapi tak boleh nak buat pakwe sebab dia sudah ade makwe. :'( Sedih kut tapi redha jeh lah.Harap dia bahagia dengan aweks dia. :') Okey,kami kenal tak lame,kenal dalam sebulan macam tuh lah lepas tu terus rapat.Aku mula rapat dengan dia bila dia mula suka like status aku banyak-banyak dan sejak aku mula buat 'fake relay' dengan dia.

Selama sebulan aku kenal dia,tak sangka jadi rapat sampai bersayang-sayang semua. ♥ Tapi,sekarang mungkin tak de dah semua tuh sebab dia dah ade awek.Aku tak nak jadi orang ketiga menghancurkan hubungan dia dengan awek dia tuh. ♥ Hey awak si capital 'A',walaupapepun yang jadi aku tetap sayang kau sepenuh hatinya.Percaya lah. ♥ :') Dan,kau dah janjikan tak nak lupakan aku? :') Terima kasih lah sebab kau hargai aku sayang. ♥ Okey lah,sampai sini jeh lah yeh.Bye beloving readers. :-)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.