Tuesday 10 April 2012

Untitle. '-,-

Hello readers,how are you? Fine? Ehh,asssalammualaikum sayang semua. ♥ :-) Rindu korang semua,rindu kita tak? :-D Now nak cerita pasal dia jugak. :') Sape? Mesti lah capital A. ♥ Hehe,aku tahu dia dah ade makwe tapi aku akan tetap sayangkan dia seperti dulu dan takkan lupa kat dia.Serious aku cakap nih. ♥ Aku harap,hubungan aku takkan putus dengan dia. :') 
Rugi jugak rasa hati nih tak dapat memiliki dia,walaupun dah kenal sebulan.Untunglah makwe dia yang jauh tuh,baru kenal 2 hari terus couple dengan dia.Arhhhh,ini tak aci ler.Ini tidak adik,tidak adil,tidak adik bagi ku! :-D Serious aku frust gila bila dapat tahu dia couple dengan budak tu,eiyyy geramnya! Kalau diikutkan hati,nak jeh aku bom rumah makwe dia tuh,tapi aku nih manusia yang berperikemanusian,so tak de lah nak bom rumah tuh.
Tapi,aku selalu cakap kat dia yang aku takut kehilangan dia.Serious takut sangat! Kalau boleh,hari-hari aku nak cakap kat dia pasal benda yang same,tapi aku takut dia jemu dengarnya.Haha.Sebenarya,aku dah janji dengan diri aku nih,bila aku dapat seorang lelaki yang boleh terima aku seadanya,boleh jaga aku bagai,aku akan setia dengan dia.Tapi sayangnya capital A nih dah berpunya,so aku tunggu je lah cinta tu bergolek datang kat aku. :') Kenyataannya ialah,dia akan selalu ada dengan aku walaupun makwe dia ade dengan dia.Faham tak? Kalau tak,korang buat-buat lah faham ye. :-D Hey kau si capital A,iloveyousodamnedmuch okey!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.