Friday 9 March 2012

Saya Single. :-)

Hello readers,how are you? Fine? Ehh,asssalammualaikum sayang semua. ♥ :-) Rindu korang semua,rindu kita tak? :-D Okey,kali ni tak nak cerita panjang-panjang macam skript nak cerita macam cerpen jeh. :-) Bolehkan? Emm,sorry lah kalau blog nih terlalu bosan bagi korang. :') Okey,lupakan pasal tu.Now,see title di atas.Nampak tak? Kenapa single? Mehhh,sini cek nak habaq kat hampa semua. *Longhat Kedah dah keluar.Kenapa aku putus dengan dia sebab dia curang,dia mempermainkan perasaan aku.Aku tak suka ada pakwe macam tu,tak jujur.Aku decided untuk putus dengan dia tapi aku pakse diri aku nih untuk menyayangi dia,untuk memaafkan dia tapi tak da gunanya.Buat penat pun aku janji dengan dia untuk setia dengan dia,nak jujur dengan dia tapi tak da gunanya,lupakan je lah niat baik aku tu.Emm,sudah lah dah tak larat nak cerita lebih dah.Buatkan aku sakit hati,buatkan aku menangis jeh.Okey lah,bye readers. ♥ :-)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.