Thursday 1 March 2012

Apa Salah Aku? :'((

Hye,assalammualaikum readers. :) Sihat semua? *Alhamdulillah. Nampak title di atas tuh? Actually aku tengah bersedih bercampur dengan kesepian.Dari hari tu sampai lah sekarang nih,dia masih buat benda yang sama.Kenapa dia tak reply text aku?! Ya Allah,ape salah aku sampai dia tak nak reply text aku? Aku tahu lah kau busy,tapi tak kan kau busy sampai nak luangkan masa dengan awek kau sendiri kau tak da masa? Tak kan sampai tengah malam pun kau busy? Oh ye aku lupa,kau kan penat. :'( 

Awak,kita masih boleh sabar lagi awak.Saya kat sini harap sangat awak tak abaikan saya.Awak,saya nak awak yang dulu,Awak yang selalu text saya,call saya,carring pasal saya dan sayangkan saya.Mana awak yang dulu? :'( Awak,awak kan dah janji dengan saya awak tak nak buat saya menangis dah.Awak lupa ye? :'( Saya tak suka awak yang sekarang! Tolong patahkan masa nih balek! :'(


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.